Sunday, May 1, 2011

Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ O BILL

Γνωρίζω τον William Gates από το 1982 πού αγόρασα το πρώτο μου κομπιούτερ. Μετά από τόσες ταλαιπωρίες που μου πρόσφερε, έχω το θάρρος να τον αποκαλώ Bill. Είναι δύο μήνες τώρα πού με ταλαιπωρεί ο φίλος μου ο Bill. Ισχυριζόταν ότι υπάρχει Critical Update για τα Windows 7 του υπολογιστή μου, συγκεκριμένα το Service Pack 1, αλλά παρά τις καθημερινές μου προσπάθειες ήταν αδύνατο να το εγκαταστήσω.

Στη διαδρομή μάλιστα έσβησα κατά λάθος και δύο άρθρα πού σχεδόν είχα τελειώσει. Ευτυχώς με τη βοήθεια των εθελοντών της Microsoft, βρήκα τη λύση στο LINK πού ακολουθεί:

http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-windows_update/how-do-i-get-w7sp1-installed-onto-my-pc-error/88227571-2661-e011-8dfc-68b599b31bf5?page=1&tm=1303581532553#footer

Ελπίζω να βοηθήσει κάποιους να αποφύγουν τα βάσανα πού πέρασα εγώ.

No comments:

Post a Comment